Kokybiškų prekių grąžinimas

Tinkamos kokybės prekės keičiamos ir grąžinamos Civilinio kodekso 6.362 ir 6.363 straipsnyje nustatytais atvejais ir sąlygomis, taip pat Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr.738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

Jeigu įsigyta prekė yra nekokybiška, ji keičiama į analogišką kokybišką prekę, informavus apie tai klientų aptarnavimo skyrių el. laišku info@mondo.lt per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo.

*Grąžinti prekę galima per 14 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo dienos, informavus mus el.paštu info@mondo.lt.

Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei:

  • grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
  • prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
  • prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
  • grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
  • grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas, garantinis talonas (jei jis buvo išduotas).
  • už prekės transportavimo kaštus yra atsakingas klientas.

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:

  • prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;
  • kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

  Grąžinamą prekę prašome išsiųsti žemiau nurodytu būstinės adresu:

UAB VN grupė
Taikos Pr 98, Kaunas

Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:

  • prekių supakavimą
  • prekių grąžinimą registruota siunta, mūsų aukščiau nurodytu adresu

Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.

Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, paprašysime pateikti laisvos formos raštišką prašymą el.paštu info@mondo.lt , nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.

Grąžinant kokybiškas prekes, Pirkėjui tenka visos su jų grąžinimu susijusios transportavimo išlaidos.

Pardavėjas neprivalo tenkinti vartotojo reikalavimo pakeisti arba grąžinti prekių įsigytų elektroninėje parduotuvėje, kurios įeina į Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktą:

– 17.4. spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 4901–4911);

– 17.5. audinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5007, 5111–5113, 5208–5212, 5309, 5310, 5311, 5407–5408, 5512–5516);

– 17.6. kiliminę grindų dangą, išskyrus kilimus ir kilimėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5701–5705.00);

– 17.21. baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406);

– 17.22. žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9503–9505, 9508);

– 17.23. meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9701–9706).

Prekės grąžinimas įsigijus nekokybišką prekę

Prekės grąžinimas įsigijus nekokybišką prekę ir kitais atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (6.363 straipsnio 7 dalis) bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kuomet prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, t.y. nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

Garantija

Pardavėjas atskiroms prekių rūšims gali suteikti atitinkamą kokybės garantiją. Baldams suteikiama garantija 24 mėn.

Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei gedimas įvyko ne dėl mechaninių pažeidimų ar netinkamo naudojimo, bet dėl gamintojo broko. Garantija visais atvejais negalioja, jei audiniai ar baldų konstrukcija pažeidžiami mechaniškai, netinkamai eksploatuojant, apkraunat per didele apkrova, taip pat jei baldai netinkamai surenkami, audiniai pažeidžiami valant ar plaunant agresyviais valikliais, baldai savarankiškai remontuojami ir taip apgadinami. Natūraliu naudojimo efektu yra audinio raukšlėjimasis, sėdimosios dalies išsisėdėjimas, audinio, pasitampymas, laisvumas, apsitrynimas siūlių vietose. Pastebėjus defektą – apie tai informuokite ir neeksplotuokite daugiau baldų, nes tai gali ženkliai pabloginti prekės buklę ir iš lengvai pataisomo, paversti sunkiai pataisomu. Dėl gamintojo broko pakeista arba suremontuota prekė išsiunčiama pirkėjui nemokamai.

Lauko baldams garantija visais atvejais negalioja, jei audiniai ar baldų konstrukcija pažeidžiami mechaniškai, netinkamai eksploatuojant, apkraunat per didele apkrova, tempiant baldus už atkalčių bei atlošu, juos perstumdant-perstatant, leidžiant lipti naminiams gyvūnams, sulaužant ar kitaip apgadinant naudojimo metu, taip pat jei baldai netinkamai surenkami, audiniai pažeidžiami valant ar plaunant agresyviais valikliais, baldai savarankiškai remontuojami ir taip apgadinami, taip pat kai baldai natūraliai nusidėvi dėl medžiagų savybių ir/ar ekstremalių oro sąlygų, t.y. mediena keičia atspalvį, susibraižo, įskyla; aliuminis pasibraižo; plastikas pasibraižo; plieno konstrukcijos parūdyja iš vidaus dėl kondensato; audiniai susitraukia iki 3 mm/bėginiam metrui, minkštų dalių užpildas šiek tiek susipaudžia/sukrinta. Visi mechaniniai rėmo, stalviršių, virvelių, vytelių bei audinių pažeidimai turi būti fiksuojami prekių išpakavimo metu.

Natūraliu naudojimo efektu yra audinio raukšlėjimasis, sėdimosios dalies išsisėdėjimas, audinio, pasitampymas, laisvumas, apsitrynimas siūlių vietose.

Baldus būtinai nuplauti ir nuvalyti maisto likučius prieš susandėliuojant juos žiemos sezonui, gerai išplauti valiklius iš audiniu, nuskalauti vandeniu, gerai išdžiovinti baldus ir įsitikinti, kad patalpa, kurioje sandėliuojama yra vedinama, gerai cirkuliuoja oras.

Pastebėjus defektą – apie tai informuokite ir neeksplotuokite daugiau baldų, nes tai gali ženkliai pabloginti prekės buklę ir iš lengvai pataisomo, paversti sunkiai pataisomu.

Tikmedžio stalviršiai ir detalės yra tik alyvuojamos, todėl medis įgaus pilkšvą atspalvį, tai natūralus medžio devėjimasis, gali įgerti vyno, kavos riebalų ar kitas demes, tačiau šios demės išvalomos valant su specialiu valikliu, lengvai pašlifuojant ir alyvuojant medis atsinaujina.

Laikykitės nurodymų rekomendacijų Skundai dėl defekto, atsiradusio nesilaikant jų, nebus priimtas!

 Ginčų sprendimo tarnybos

Prašymą / skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/